29. tammikuuta 2015

Diagnoosina...

...neuloosi! 
Oireet lievittyy puikkoja heiluttamalla ja
menee ohi kokonaan kesään mennessä!!
Tähän neuloosiin ei Buranat auta!!

Taas on sukkapuikot kilisseet siihen
malliin, että jotain tulostakin on tässä
muutamina päivänä syntynyt!





Olen niin tykästynyt näihin lyhytvartisiin
villasukkiin.
Sain idean ystävältäni ja ajattelin nyt kutoa vanhoista
loppulangoista mökille näitä niin
saa vaikka vieraille antaa jalkaan jos kylminä
kesäiltoina paleltaa!

Jos tuleva kesä on yhtään samanlainen,
kuin viime kesä, niin näitä tarvitaan ainakin juhannuksena!

Kiitos kun kävit!


10 kommenttia :

  1. On kyllä paha diagnoosi... : P
    Minä varmaan nappasin muutaman buranan liikaa syksyllä, ei ole vaivannut tänä talvena :)))

    VastaaPoista
  2. Hieno suoritus. Mä olen ahertanut yhden villatakin kanssa nyt pari viikkoa ja toivon, että se olis jo kohta valmis....

    VastaaPoista
  3. Ihania villasukkia :) Minullekin pitäisi iskeä tuo tauti haluaisin tehdä itselleni kotitossut ❤️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei tiedä vaikka tulis tämä virus ja tarttuis! Kiitos! <3

      Poista
  4. Ihania sukkia!!! :) Mahtaisko tällä diagnoosilla valmistua mullekin yhdet jos toimitan langat? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Titta! Kyllä mä taas kohta kudon, annan nyt hiukan hartioiden hengähtää...

      Poista
  5. Oikein hyvä malli ja kauniitakin ovat , paradta aikaa omat jalassa Maritan puikoista :-)

    VastaaPoista