10. syyskuuta 2017

Taas on tullut aika...




...perinteisen "syysleskeyden"!








Tosiaankin, mies kavereineen pakkasi taas maastopyörät matkaan ja
lähtivät kohti pohjoista.
Minulla alkoi perinteinen "syysleskeys"!
No, eihän minun yksin tarvitse olla, vaan karvakorvat
eli koirat pitävät minulle seuraa.

Huomenna saan äitini ja siskoni kylään ja se
onkin aika harvinaista, sillä sisko asuu Kanadassa
ja on nyt käymässä täällä kotimaisemissa.

Mies vei tietokoneen mukanaan pohjoiseen
ja minä koitan postailla tällä tabletilla.
Se ei olekkaan kovin helppoa vaan vie aikaa,
mutta eiköhän se tälläkin suju.

Mukavaa sunnuntaita!



14 kommenttia :

  1. Mukavaa sunnuntaita sinullekin! Täälläkin ollaan leskenä koko ensi viikon, kun mies lähti työreissuun!
    Tytär on muutamia päiviä seuranani.
    Mukavaa alkavaa viikkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joskus se tekee ihan hyvää olla hiukan erosakin! Minulle koittaa "leskeys" taas ensiviikolla!

      Poista
  2. Mukavaa alkavaa viikkoa🌼Kurkkailen välil tänne sun blogiin🤗

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!
      Mukavaa, että käyt kurkistamassa ja jätät kommentin! <3

      Poista
  3. Mukavaa leskeyttä, ainoa leskeys joka voi edes jossain mielessä olla mukavaa.
    Ihanaa sunnuntai-iltaa Marita <3

    VastaaPoista
  4. Tuollainen leskeys voi olla välillä ihan virkistävää. Ihailen kovasti tauluasi, jossa on istuva pariskunta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä tekee hyvää paridsuheelle!
      Kiitos, taulu löytyi Ikeasta!

      Poista
  5. Olin sanomassa samaa kuin Ansu - joskus voi tosiaan olla oikein hyväkin olla välillä jonkin aikaa erillään. :) Eksyin tänne jostain toisesta blogista ja jäin ihailemaan nättejä sisustuskuviasi. <3 Mukavaa alkavaa viikkoa! :D

    viikarivartti.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä, parisuhde kiittää! <3
      Kiva kun eksyit blogiini ja olet kovasti tervetullut uudestaan!

      Poista
  6. Mukavia hetkiä koirien kanssa. Meidän villakoira tulee aina nukkumaan aamuyöstä mun viereen. Onneksi meillä on vain yksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Meillä niitä on neljä...enkä kyllä yhtään ymmärrä miten niin on päässyt käymään! :)

      Poista
  7. Mukavaa viikkoa sinulle. Olet ottanut jälleen ihanat kuvat.

    VastaaPoista