7. syyskuuta 2018

Olen enemmän...




...kuin innoissani!






Viime viikko on ollut täällä meillä melkoista hulinaa.
Mies lähti perinteisellä pyöräilyreissulleen pohjoiseen ja
minulla alkoi koulu.

Aloitin nimittäin sisustussuunnittelu opinnot
Turun Sisustusakatemiassa.
Opiskelu on iltapainotteista, koulupäiviä on kuukaudessa keskimäärin neljä
ja kotona tehtäviä etätehtäviä jonkin verran.
Pääsemme myös vierailemaan yrityksissä ja nyt meille
tarjoutui tilaisuus osallistua Habitare-messuille
alan opiskelijoina.

Kaksi koulupäivää on nyt takana ja tuntuu siltä,
että tää taitaa olla ihan mun juttu!

Tänään en työpäivän jälkeen jaksanut tehdä mitään,
oli tarkoitus siivota, mutta tulin siihen tulokseen, että
sen ehtii myöhemminkin ja tartuin imurin sijasta kameraan.

Huomenna on tiedossa picnic-risteily ystävän kanssa,
joten siivoan sunnuntaina...jos jaksan.

Mukavaa viikonloppua kaikille!


12 kommenttia :

  1. Kuullostaa ihanalta! Leppoisaa viikonloppua :)

    VastaaPoista
  2. Tosi hienoa tuo sinun opiskelujuttu! Pölyt pysyy paikoillaan, nyt pitää elää ja lepäillä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3 Oon ihan samaa mieltä...pölyt pysyy, kukaan muu niitä ei pyyhi, niin saavat nyt odottaa!

      Poista
  3. Kuulostaa ihan sinun jutulta tuo opiskelu :) Muutamia vuosia sitten kävin itse Helsingissä yksityisen sisustus suunnittelu koulun ja se oli kyllä kivaa ja antoisaa aikaa ♥ Mukavaa viikonlopun jatkoa!

    VastaaPoista
  4. Mahtavaa! Itse sain opinnot keväällä loppuun ja tuntuupa omituiselle syksy ilman opiskeluja ja koulutehtäviä, jotain selvästi puuttuu nyt syksystä... Antoisia opintoja!

    VastaaPoista
  5. Tosi upea juttu, onnea!
    Myös minä olen aloittamassa sisustussuunnittelijan opinnot.
    Ne on Helsingissä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja onnea Sinullekkin! Aloitatko myös akatemiassa??

      Poista
    2. Kiitos <3
      Akatemian koulutus on iltaisin enkä voi jättää nuorimmaistani, 8v., yksin iltaisin kotiin.
      Joten valitsin AJK-Jatkokoulutuksen, joka on Helsingissä ja on vain kerran kuussa lähipäiviä.
      Olen niin innoissani tästä jutusta, kuten varmasti sinäkin!

      Poista
    3. Totta, tuo ilta rajoittaa kyllä, kun on pieniä lapsia, mutta loistavaa, että löytyi toinen vaihtoehto! Opiskeluintoa sinne! <3

      Poista