7. marraskuuta 2018

Kun pää...




...lyö tyhjää!






Taas on tullut aika miettiä joulukortteja, tai oikeastaan olen
asian kanssa jo pahasti myöhässä.
Yleensä kortit ovat tässä kohtaa jo valmiina, mutta nyt pää lyö 
joulukortti-ideoiden kanssa ihan tyhjää.

Kuulun niihin ihmisiin, jotka tekevät joulukortit itse, mutta
kieltämättä nyt on käynyt mielessä, että
voisin tänä vuonna teettää joulukortit jostakin kuvasta.

Mies toi työpaikaltaan mustaa pakkauspahvia, joka oli toiselta
puolelta ruskeaa aaltopahvia,
Tästä pahvista ajattelin aloittaa korttien tekemisen, mutta voi olla
että en saa mieleistäni ideaa ja päädyn vielä tilamaan kortit muualta.

Teetkö Sinä itse joulukortit vai lähetätkö kortteja ollenkaan?

Minä tykkään lähettää ihan perinteisen joulukortin tekstiviestin tai
sähköpostin sijaan ja on kyllä niin ihanaa myös saada joulukortteja.
Tosin nykyään se taitaakin olla aika harvinaista herkkua.

Mukavaa keskiviikko iltaa kaikille!


4 kommenttia :

  1. Olen kymmeniä vuosia tehnyt joulukortit itse. Joskus jää ihan viimemetreille, mutta aina ovat valmistuneet.
    Joskus tein pääsiäiskortitkin, mutta en enää.😊

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama täällä, että melkein aina tehty itse. Muistaakseni olen kahdesti lähettänyt muut kuin itsetehdyt. Nyt kävi niin, että tilasin Ifolorilta kuvasta tehdyt kortit ja olen tyytyväinen!

      Poista
  2. Itse tykkään joulukorttien tekemisestä ja myös lähettämisestä. Saaminen toki on super ihanaa! Tänä vuonna kyllä harkitsen, että jätänkö kortti-osion tosi minimaaliseksi, sillä postikulut ovat nousseet melkoisiksi. Harmi sinällään, koska joulukorttiperinne on aivan ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Myös minä tykkään tehdä kortit itse, mutta nyt en saanut mistään ideasta kiinni ja menin Ifolorin sivuille ja klik...tilasin kortit sieltä!

      Poista