19. kesäkuuta 2019

Salaattia..




...uudesta kauniista lautasesta!







No niin, täällä on aloitettu operaatio "Juhannukseksi kesäkuntoon!"
Nyt vaan pelkkää salaattia ja vettä kyytipojaksi.
Ai, että ei taida enää ehtiä?

Niinhan se taitaa olla, mutta en malta olla kertomatta miten paljon paremmalta
 ruoka maistuukaan, kun se on asetettu kauniille lautaselle.
Sain tämän ihanan lautasen ystävältäni lahjaksi ja päätin, että se on minun
salaattilautaseni juuri sopivan kokonsa vuoksi.
Laitoin lautaselle Hetki kana-ceasar- salaatin ja paistoin uunissa yrttipatongin,
lasi vettä ja ateria on valmis.
Olen usein ostanut näitä Hetki- salaatteja ja minusta ne ovat hyviä.
Kaunis lautanene kruunaa kaiken.

Lautanen on kyllä niin kaunis, että ajattelin että niitä voisi hankkia
enemmänkin, tämä on niin minun näköiseni kuten ystäväni minulle kertoi.
Kaunis ja monenlaiseen kattaukseen sopiva.

Se olis nyt yhtä herätystä vaille loma.
Nautitaan nyt näistä ihanan lämpimistä keleistä.

Mukavaa keskiviikkoa kaikille!






2 kommenttia :

  1. Onpa herkullisen näköinen annos. Kauniit astiat kaunistuttavat ruokaakin, sitä mieltä olen minä! Kyllä on ystävä hyvin sinut tuntenut, kun tuon lautasen on sinulle lahjaksi valinnut.
    Kaunista iltaa sinulle Marita <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3 Tuo lautanen on niin ihana ja juuri sopivan kokoinen ja arvaappas mitä...sain juhannuksena toisen samanlaisen! <3

      Poista