20. tammikuuta 2019

Välipäivä...




...koulutehtävistä!






Täällä blogissa on ollut nyt aika hiljaista.
Syy siihen löytyy opiskelustani ja tehtävistä joita siihen liittyy.

Töiden jälkeen olen tehnyt koulun kuutio-tehtävää ja voin sanoa, että nautin siitä.
Se on vaan niin mun juttu.
Olen piirrellyt joka ilta monta tuntia ja oppinut ns. kantapään kautta asioita ja aloittanut
taas alusta huomattuani virheen.
Tämän tehtävän esitykset on ensi lauantaina ja onneksi olen jo voiton puolella.
Tulostimesta loppui värikasetit tietysti juuri nyt ja uudet on tilattu.
Toivon siis kovasti, että ne tulevat ensiviikon aikana niin saan tehtyä työni loppuun.

Tänään pidin välipäivän kouluhommista ja menimme käymään äitini luona.
Sinne on pakko mennä aina kamera kaulassa, koska tuo Pyhäjärvi
on aina niin kuvauksellinen oli sitten kesä tai talvi.
Kauttuan Ruukinpuisto kuuluu myös suosikkikohteisiini.
Niin nytkin sormet kohmeisina kävin taas kuvailemassa noita ihania maisemia.

Mukavaa sunnuntai iltaa kaikille!

10 kommenttia :

  1. Ihania maisemakuvia!On hyvä homma,kun noin olet ihastunut koulusta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Tykkään kyllä kovasti...on hyvää terapiaa ja vastapainoa työlle!

      Poista
  2. Aivan ihania kuvia. Selvästi olet siis kouluttautumassa oikealle alalle, kun tehtävätkin ovat niin kiinnostavia.
    Mukavaa viikkoa sinulle Marita <3

    VastaaPoista
  3. Oi, miten kauniita kuvia!<3 Nuo virtaavan veden kuvat ja heijastukset on niin mun lemppareita!:)
    Tsemppiä sinne opiskeluihin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Tuo Ruukinpuisto on yks mun ihan lemppari paikoista!😍

      Poista