20. maaliskuuta 2018

Bling blingiä...




...vai mitä?







Missä ihmeessä se kevät oikein viipyy?
Onko siellä näkynyt?
Aurinko on kyllä tänäänkin täällä kauniisti paistanut, mutta kylmää on tuo
ulkona puhaltava viima.
Töissä, kun käy ulkona sekä aamupäivällä, että iltapäivällä niin ei kyllä
tee illalla enää mieli lähteä ulkoilemaan.
Villasukat jalkaan ja takkatulen ääreen mielummin ja
kupponen kuumaa kahvia kaveriksi.
Kyllä mä jo niin odottelen niitä keväisiä kelejä, kun
räystäät tippuu ja linnut laulaa.
Toki sellaisiakin päivä on ollut jo muutamia ja aivan ihanaa
on tuo valoisuus jota riittää jo aika pitkälle iltaan.

Ensi viikonloppuna meillä on juhlat ja olenkin hiukan katsellut tuonne 
vaatekaapin puoleen sillä silmällä mitä sieltä mahtaisi löytyä.
Nyt olen päässyt siihen pisteeseen, että musta on illan väri, mutta onko
se kokomustaa vai mustaa bling blingillä?

Viikko sitten kylvin tuon ohran kasvamaan tuohon munan muotoiseen
pieneen ruukkuun ja nyt se rehottaa ja kasvaa ihan silmissä.
Olen sitä jo kertaalleen leikannutkin ja tuntuu, että
siitähän se vasta oikein innostui kasvamaan lisää.
Se on muuten ihana se tuoksu se vastaleikatun ohran tuoksu.

Helmililjan kukinnot, jotka leikkasin maljakkoon ovat nyt mukavasti
auenneet ja on ne vaan niin kauniit.

Mukavaa tiistai-iltaa kaikille!

6 kommenttia :

  1. Minä olen nyt niin myöhään kommentoimassa, että toivotan sinulle hyvää yötä ❤️

    VastaaPoista
  2. Kauniita kuvia ♥ Täälläkin ohra kasvaa mutta vielä ei ole tarvinnut leikata.
    Kevättä odotellaan myös, aamulla oli -7pakkasta joten ei se ihan vielä täälläkään ole.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3
      Minä täällä jo katselin, että taas saa tarttua saksiin...kasvaa kohisten!
      Täällä oli pakkasta aamulla melkein -20!!

      Poista
  3. Minä laitoin vasta eilen ohran kasvamaan. Kyllä kevättä odotellaan ja onhan se antanut jo hieman lupauksia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvin ehtii tulla! Töissä laitettiin myös tänään kasvamaan!
      Kyllä, pieniä merkkejä keväästä on jo ollut...kyllä se sieltä tulee! <3

      Poista